Thursday 8 September 2011

Home » APA CELITE???

APA CELITE???

R.I.N.D.U
Macam mana nak sebut perkataan tu? RINDU!!! yES!!!yEs!!!YeS!!!. That's the words. RINDU sangat-sangat nak berblogging. Sorry sangat-sangat to all blogger friends sebab lama tak update diri kat sini. Aku rasa laen nak berblogging sekarang, blogspot dah laen.. Kawan-kawan yang kaki bloggers dengan aku dulu entah ingat aku lagi ke tak???Kesibukan dalam mencari rezeki dan menyiapkan paper thesis memaksa aku untuk tidak selalu' mengonlinekan' diri. 

So, sempena bulan ramadhan yang dah habes and sempena bulan Syawal yang masih diraikan, aku nak ucap awal-awal kat angpa suma kalau sepanjang pengenalan aku dengan angpa suma, aku ada terguriskan hati angpa pasal penulisan-penulisan aku kat blog sepanjang tahun ni. Kita ni bukan insan yang sempurna nak PERFECT segala benda. Jadi, kalau ada salah dan silap aku harap korang ampunkan aku. Aku susun sepuluh jari pohon kemaafan dengan korang dari hujung rambut sampai la ke hujung jari kaki.


Tahun ni punye cerita raya tak semeriah raya-raya yang aku sambut mcm tahun-tahun lepas. Tahun ni, tak maen meriam buluh, tak maen mercun, tak maen bunga api, tak sembahyang raya kat kampung, shopping baju raya last-last minit, malam raya pun masih kat kL dok bekerja mencari sesuap nasik.Tapi yang paling aku terkilan sangat-sangat pasal raya tahun ni, aku tak dapat nak kutip duet raya dah. tahun ni, giliran aku pulak yang dok sedekah bagi kat anak-anak buah dengan budak - budak.

HuwwaRRgghhHHHhhHh...Sambung nanti, boleh?? Nak pergi makan tengah hari sat.=)

******


p/s: Cuti sudah habis bro... - Malek K.L gangster-


5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...